tiistai 9. joulukuuta 2008

Talven keskellä

Täällä missä olen, satoi viime yönä lunta ja edelleenkin sitä näyttää satavan. Puhuttiin, että olisi kiva, kun jouluna tulisi lunta samalla tapaa. Mistä tulikin mieleen, että mä olen taas kehittämässä itselleni jonkinasteista joulukuumetta. Haluaisin hirveästi koristeita hankkia tänne ja leipoa pipareita, joulutorttuja ja muita joululeivonnaisia ja tietenkin juoda glögiä. Mutta jotenkaan ei viitsi, kun tietää, ettei toinen arvosta sitä jouluhössötystä aivan samaan tapaan. Enkä mäkään sitten loppujen lopuksi pidä siitä liiallisesta joulusälästä niin paljoa ja piparit ja joulutortut vaan lihottavat. Kyllä niitä pitää kertaalleen ennen joulua syödä joka tapauksessa. :)

Eipä mulla sen suurempia taas tällä kertaa. Palataan taas asiaan!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mutta josko se vahingossa oppisi arvostamaan, kun kantaisit sen eteen uunituoreita leipomuksia. Koukuttaisit sen vatsan kautta jouluhössötykseen. :D

Tiina kirjoitti...

Kävin tänään Keski-Suomessa ja se on melko hämmentävää miten tajuttomasti siellä tuli ja sitten oli lunta, kontrastina Tampere jossa ei ollut aamulla ollenkaan lunta ja nyt ehkä vähän jotain loskaa.

Mimmu kirjoitti...

Minja: Voishan sitä kokeilla, mutta saattaisi käydä niin, että tuo ei söisi, sillä se on koukuttanut itsensä liikkumiseen ja terveellisesti syömiseen. Laihtui vuoden aikana 30 kg...
Tosin, söipä se eilen pari kolme mun tekemää pullaakin ;D

Tiina: Tampereella tuntuu aina olevan loskaa. Tai sitten sitä lunta tulee ihan liiankin kanssa. Koskaan ei voi olla kohtuudella mitään.