tiistai 7. heinäkuuta 2009

Allergiaa ja kipuilua ja kaikkea muutakin

Kissat tuli kotiin oltuaan useita viikkoja "lomalla". Ja niin palasi myös mun allergia. Onhan noi kyllä kivoja ja pidän niistä, mutta en pidä tästä lievästä tukkoisuudesta. Äiti on jo hieman tajunnut sisäkissojen hoidon helppoutta eikä tällä "lomareissulla" valittanut koko aikaa siitä kuinka paljon vaivaa niistä on. Ei ehdottanut kertaakaan, että toisi ne takaisin.

Mä olen todella säälittävä, mutta mulla on jalat aivan törkeän kipeät ja jumissa KÄVELYSTÄ! Eikä matka edes ollut mikään pitkä, ainostaan n. 6-7 km. Viime viikolla tämä vaiva alkoi ja on inhottavaa. Ihan normaali kävely saa jalat tuntumaan puupökkelöille ja reisilihakset ovat illalla hieman jumissa. Tiedä nyt sitten, että miksi. Toivotaan vain, että menee ohi mahdollisimman nopeasti!

Kaverini tulee kylään perjantaina, haluaa Tammerfesteille. Ei siinä mitään, kivahan se on nähdä ja käydä festeilemässä. Mutta olenko mä vähän tylsä tai mukavuudenhaluinen kun en välttämättä haluaisi tätä ihmistä yöksi. Tai ehkä se yksi yö menee, mutta että kaksi yötä. Tuossa ehdotinkin jo, että hän voisi mennä toiseksi yöksi netistä löytämänsä miehen luo, kenen luona on käynyt jo muutamaan kertaan. Mies kun asuisi tuossa n. 20 km päässä. Ehkä mä olen vain saanut tarpeeksi ihmisistä, jotka "asuvat" täällä (siis muut kuin oma mies) ja haluan itse kontrolloida asioita. Mä olen vaikea, tiedän.

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Venyttele, juo tarpeeksi vettä ja muista myös suola. :)

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Tehty. Siksi ihmetyttääkin.

Mimmu kirjoitti...

Ai niin, kyse ei ole siitä, etten olisi viime aikoina kävellyt. Tämä vaiva tuli vain yks kaks yllättäen viime viikolla. Edellisellä viikolla ei ollut mtn ongelmaa.

Tiina kirjoitti...

Magnesiumin puutetta? Mitähän mä vielä keksisin. :)

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Saattaa olla, sillä onhan mulla aina toisinaan vetänyt suontakin. Yleensä sormesta, niin hullulle kuin se kuulostaakin :D