maanantai 20. heinäkuuta 2009

Ja taas uusi viikko

Ei alkanut kaikista hienoimmalla ilmalla ainakaan. Mä haluan sitä auringonpaistetta!


Tänään kävin ostamassa kummitytölle synttärilahjan. Tämä kummitytön äiti eli nykyisin ahdistusta aiheuttava ihminen, on laittanut lahjalistaa (Kyllä, hän on 1-vuotiaan synttäreitä varten kerännyt listaa, mitä haluaa ihmisten ostavan) jo melkein 2 kk sitten. Olin nyt kerrankin niin kiva, että ostin asian, mitä hän oli toivonut, eli ensihammas- sekä ensikiehkurarasiat. Ensikiehkurarasia nyt meni hukkaan, sillä tämän lapsen hiuksia on jo nirhattu ja aivan turhaan. Ei alle vuoden ikäisen hiuksissa vielä hirveästi ole leikkaamista varsinkaan tuon lapsen, jonka kummankin vanhemman päänahka loistaa joka puolelta hiusten läpi. Onneksi olin laiska, enkä ostanut tätä lahjaa silloin 2 kk sitten, sillä nyt sain sen 25 % alennuksella. Onhan se kolmisen euroakin säästöä.


Viikonlopusta. Lauantai vaikutti alkuunsa todella todella tylsälle, kunnes eräs kaverini päätti taistella myös omaa tylsistymistään vastaan ja soitti mulle, pyysi viettämään päivää itsensä ja lastensa kanssa, niin sopihan se. Ei aivan ollut sitä aktiviteettia mitä olin suunnitellut, mutta en todellakaan valita. Käytiin siinä alkuillasta kuokkimassa kaverini veljen grillausta ja saatiin syödä kesän ensimmäiset chiken wingsit, juoda pari grillaussiideriä ja nauttia auringosta. Ja mä sain taas vanuttaa sellaista pientä maastonakkia sekä kahta alle 2 -vuotiasta lasta. :)


Huomenna sitten taas jotain kivaa tekemistä luvassa. :) Miksei aina voisi olla vaan kesä!?!


Ei kommentteja: