keskiviikko 1. heinäkuuta 2009

Turhauttavaa

Mun mielestä pitäisi lailla kieltää hyvin ruskettuvat ihmiset. Mä olen mielestäni tänä kesänä kerrankin ruskettunut melko paljon verrattuna aiempiin kesiin. Sitten kaupungilla tuleekin lähelle joku, joka on sata kertaa ruskeampi ja saa mut näyttämään ihan haamulle.

Okei, ei se ruskettuminen ole minkään määre, mutta saanko mä nyt nauttia siitä, että kerrankin olen ruskettunut ilman suurta grillausta?

Mutta sellaista. Tänään kaupungille hengailemaan kaverin kanssa. Pitää nauttia näistä ilmoista! :)

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Ruskettuminenhan on epäterveellistä ja ihokin vanhenee. Mummona sun ihosi on kuin vauvan pylly, kun niiden ruskettuneiden iho on ihan kuiva ja ryppyinen.
Think positive!

Mimmu kirjoitti...

Tiina: No se kyllä. :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Tiina on vallan oikeassa :).

Ja jos haluat tuntea itsesi tosi ruskettuneeksi, se onnistuu helposti. Tule vaan mun viekkuun, niin heti näytät kamalan ruskealta, meikäläinen kun on saman värinen kesät talvet: valkoinen kuin lakana.

Mimmu kirjoitti...

Hehkuvainen: Mä tiedän sen, mutta antaisko ne nyt mun nauttia tästä mun "rusketuksesta" kuitenkin :) Ei niitten tarvi tulla omaa ruskeuttaan esitteleen mulle :D