lauantai 31. toukokuuta 2008

Onnea uusille ylioppilaille!

Tänään tuli oltua myös yksissä juhlissa joissa oli melkeinpä kunniavieraana eräs tamperelainen poliitikko. Ja ei, Wille, nyt ei ollut kyseessä Mikko Alatalo. Onneksi. Kakku tai kaksi kakkua joita maistoin, olivat hyviä. Suolaiset tarjottavat olivat melko vaisuja, toinen jopa sellainen, ettei mieleni olisi tehnyt missään nimessä ottaa lisää. Suklaatäytekakkua olisi kyllä uponnut ;)

Näytän ilmeisesti nuoremmalta, sillä eräs mies jutteli jotain autoista, katsoi minua ja kysyi "ootkos sä tyttö jo autokouluiässä?". Siinä hetken katsoin, että onko tosissaan ja kysyykö edes multa. Kun näytti näin olevan, vastasin "kyllä, sain ajokortin jo 10 vuotta sitten." Miehen ilme oli sillä hetkellä priceless. :D Toinen kysyi samoissa juhlissa kun ylioppilaista siinä pöytäryhmässä keskusteltiin, että olenko mä jo kirjoittanut ylioppilaaksi... Hei oikeesti! En mä nyt voi millään näyttää 10 vuotta nuoremmalta!?!?!

Mutta En valitakkaan kyllä ;) Näihin sanoihin, hauskaa lauantainjatkoa kaikille!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä stadissa asuessani kun olin extrana yhdessä kaupassa duunissa, ni eräs asiakaspariskunta tuli juttelemaan ja sanoi, että kyllä se on hyvä ku nuoriso hankkii opiskelun lisäksi omat rahansa vaikkeivat ole edes täysi-ikäisiä vielä..:D Piti korjata siihen, että ikää oli pitkälti yli 20 ja Lapsikin on jo olemassa. Oli pariskunnan ilme tosiaan näkemisen arvoinen.

Mutta hyvähän se vaan noin on.

Aah, suklaatäytekakku :P

Mimmu kirjoitti...

Onhan se kyllä kiva vaikuttaa nuoremmalla kuin onkaan. Mut tietysti rajansa kaikella ;)