torstai 15. toukokuuta 2008

Siivoustorstai

Tänään olen pyyhkinyt pölyt, imuroinut, pessyt lattian. Olisi vielä tiskit tiskattavana ja ehkäpä vessa pestävänä. Kissanhiekatkin pitäisi vaihtaa. Mutta ei nyt oikein jaksaisi sitä tukkoista oloa, joka sen jälkeen aina tulee. Eli saattaa olla, että kissat saavat kärsiä vielä huomiseen. Huomenna onkin sitten perinteinen pyykkiperjantai.

Miten sitä oppisi luottamaan miehiin? Olen tässä miettinyt sitä asiaa. Aina kun nykyään puhun miehen kanssa, jonka kanssa haluan siis muutakin kuin kaveruuden, niin mielessä pyörii ajatus "entä jos hän ei ole rehellinen, puhuuko hän nyt totta". Ehkäpä ne ajan kanssa katoavat, mutta nyt vaan tuntuu sille, että aina on hieman epäileväinen.

Täällä satoi tänään räntää! Siis WTF? Eikö se olekkaan vielä kesä? Mä haluan helteen takaisin, en mitään lumipaskaa. Vaikkei sitä talvellakaan tullut tarpeeksi, niin tarviiko sen nyt sitten kesänkynnyksellä sataa?

Tähän voisi laittaa nyt biisiksi Vielä on kesää jäljellä, mutta koska vihaan sitä, niin kuunnellaan SMG:tä.

Hyvää torstaita ihmiset!

6 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Voisit tulla tännekin siivoamaan, kun noin ahkerana olet ollut ;)

Täällä satoi rakeita tänään ja totta kai olin ulkona juuri silloin ja vieläpä pyörällä. Hieman sattui naamaan, kun rakeet osuivat. :(

Anonyymi kirjoitti...

Mä niin tykkään SMG:stä!

Munkin kai pitäis alkaa sellaista muuttosiivousoperaatiota suorittamaan... Huih. Millään ei viitsisi. Voitko tulla auttamaan? ;)

Mimmu kirjoitti...

Elegia: Toki tulen siivoamaan, kun hinnasta sovitaan ;)

No varmasti sattui, ite aioin myös lähteä vähää ennen ulos, mutta onneksi puhelin soi ja jäin siks aikaa sisälle, etten jäänyt siihen räntäraeräpäskään.

Sirtsu: En olisi uskonut, että pidät SMG:stä. Mutta hyvä kun kelpasi.

Ja kuten Elegialle, niin toki tulen, maksutarjousta vaan tulemaan ;) Mä toimin myös hyvällä ruokapalkalla ;)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä tuli ihan lunta, käääääääääk!!!

Osuit asian ytimeen, kuinka osata luottaa miehiin vaikka aina ne kusevat kintuille ?

Annalinda kirjoitti...

Ja ajattele, mulla alkoi kesäloma ja kelit on mitä on. Täällä tosin nyt ainaski paistaa aurinko!

Mimmu kirjoitti...

Lumi: No ei toi räntälumipaska kiva ollu, mutta jos se ois ihan lumena tullu, niin se ois vielä puuttunu.

Mä en ole tosiaan keksinyt keinoa tai syytä luottaa miehiin. Mutta eiköhän se ajan kanssa. :)

Annalinda: Auts. Sulla on kyllä huonoa tuuria ollu lomasäiden suhteen. Toivotaan, että helpottaa vielä eli lämmintä tulisi ja kunnolla. :)