lauantai 3. toukokuuta 2008

Vaput ohi, alkaa arki

Niin ainakin tuntuu. Eilinen tuntui aivan maanantaille ja nyt onkin sitten taas lauantai, joka kumma kyllä tuntuu ihan sunnuntaille. Onko tässä nyt enää mitään järkeä?

Tänään on ollut taas todella hieno ilma ja olenkin sitä viettänyt tuossa parvekkeella kissojen kanssa ottaen aurinkoa. Ei mitään hätää, en mä siellä ole kuitenkaan kovin pitkään kerrallaan ollut. Enkä mä edes pala, vaikken kyllä rusketukkaan.

Se kiva näissä ilmoissa on, että saa taas kaivaa kesävaatteet vaatehuoneen nurkasta ja huomata "ei hitto, nää ei pysy päällä!" :D Eli se olisi sitten kesähameiden ja housujen hankinta edessä. Paidat onneks menee hyvin vielä. Ne kun on ollu vähän naftejakin osa.

Tein tuossa Eysenckin persoonallisuuskyselynkin ja tässä tuloksia. Muunmuassa Mymskä on saman tehnyt.

42% - Ulospäinsuuntautuneisuus
Seurallinen, pitää juhlimisesta, keskustelee, kaipaa jännitystä, ottaa riskejä, toimii hetken mielijohteesta.
15% - Psykoottisuus
Piittaamattomuus muista ihmisistä, eristäytyminen, sopeutumattomuus, empatian puute, vihamielisyys, piittaamattomuus vaarasta, julmuus, epäinhimillisyys.
65% - Neuroottisuus
Ahdistunut, huolestunut, masentunut, mielialan vaihtelu, syyllisyyden tunteet ja alhainen itsetunto.
21% - Valheasteikko
Mittaa taipumusta antaa vastauksissaan itsestään todellista terveempi tai sosiaalisesti suotavampi kuva.

Höm. Neuroottisuus? Mitä hemmettiä?!?! :D Tämä täti on mun mielestä neuroottinen.. En minä.

3 kommenttia:

Henu kirjoitti...

Tein tuon testin niin mä olin yli 70 prossaa neuroottinen, ettei sulla oo hätää :D

Anonyymi kirjoitti...

Mun on varmaan kyl pakko tehdä kans tää testi, itteeni kiinnostaa kans tuo neuroottisuus sekä psykottisuus osasto :) Ja ei, ei ole mtn järkeä kun viikkopyhät sotkee aina kaiken...

Mimmu kirjoitti...

Henu: No on mulla melkein hätää :)

Lumi: Tee ihmeessä, niin tullaa pällisteleen sunkin neuroottisuutta ;)