tiistai 20. toukokuuta 2008

Tylsä Mimmu

Tästä alkuun taustamusiikkia, sillä videossa ei tapahdu mitään.



Jotenkin tulee itselle sellainen tunne, että joka päivä kun kirjoitan, on aina samaa juttua. Olen joko siivonnut, tiskannut, pessyt pyykkiä, käynyt lenkillä tai tavannut kavereita. Jaksaako sitä kukaan lukea? Kiinnostaako se mua itteäni edes?

Mutta jotta totuus ei unohtuisi, niin tänään raskaana oleva ystäväni kävi luonani. Nyt mennään jo viikoilla 30+ eli ei enää kovinkaan kauaa kunnes pamahtaa. Mä haluan kanssa. Saankohan koskaan? Onnistuuko se? Löydänkö jonkun, kenen kanssa voisi?

Ai niin, en varmastikkaan kertonut sitä, että Jakekin oli yhteydessä lauantaina. Olisi tarvinnut seuraa. Nyt olisin kelvannut, kun tuossa aiemmin hän jo haukkui mut täysin ja sanoi, ettei tämä toimi. Kun tarkemmin kyselin, niin olisin kelvannut taas lähinnä vain yhteen asiaan. Idiootti mies. No tietysti plussaa siitä, että on tällä kertaa rehellinen ja sanoo suoraan mitä haluaa, mutta onko sekään nyt, kun hän tietää mitä mä haluan ja se ei todellakaan ole vain tuollainen suhde. Ja ne kaikki haukkumiset ja muut...

Mutta nyt tämä tylsä tyttö lähtee tiskaamaan ja möllöttämään telkkarin eteen.

Hauskaa tiistaita kaikille!

7 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Vähän sama ongelma minullakin, kun elämässä ei oikein tahdo tapahtua mitään erityistä, ei suuria huippuhetkiä kirjoitettavaksi. Mistähän sitä saataisiin vähän säpinöitä? Enkä tarkoita nyt säpinöillä pelkästään miesjuttuja, vaan elämää yleensäkin. :)

51 koodia on ihan jees, tykkään erityisesti siitä Mustat sydämet-biisistä, mutta oli tämäkin ihan kiva.

Mimmu kirjoitti...

Pitäis varmaan liikkua enemmän poissa kotiympäristöstä, niin saattais tapahtuakkin jotain enemmän. :)

Minja kirjoitti...

Varmaan. Jännä juttu, että ne säpinät ei osaa tulla täältä kotoa minua etsimään. :)

Annikki kirjoitti...

Eeh, mikähän teidän käsitys säpinästä oikein on, kun minun näkökulmasta tuossakin oli säpinää ihan riittämiin :)

Mimmu kirjoitti...

Me vaaditaan niin hirveän tapahtumarikasta elämää :D

Anonyymi kirjoitti...

Ihan tuttua, mä kans kirjoitan kuinka tiskaan, siivoon ja teen ruokaa, joskus aina saa boonuksena kirjotettua jostain muustakin tai siltä se ain itestään tuntuu.

Miehet on ihan omituisia, mä en vaan tajuu niitä. Niille ei oo mikään hyvä koskaan tai jos onkin ji se hyvä muuttuu vähintään kerran viikossa tjsp.

Mimmu kirjoitti...

Oon, Lumi, huomannu vähän saman asian. Mielipiteet saattaa muuttua melko useinkin. Tosin en nyt väitä, ettei mulla itelläni muuttuis, mut harvemmin ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa kuitenkaan ihan sormia napsauttamalla. Kyllä mä pidän sen mielipiteeni siitä, että mitä haluaisin tietystä ihmisestä. Toki jos mua jotenkin loukataan tms, niin se muuttaa mahdollisesti mielipidettä, mutta se lienee ymmärrettävää.