sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Antisadetanssi toimi!

Eilen ei sitten satanut. Oli kiva ilma. Istuskeltiin Teerenpelin ja Hemingwayn terasseilla ja katseltiin Koskipuistossa ihmisiä ja nautittiin auringosta. Oli todella kiva tavata kyseistä kaveria. Viime kerrasta taisikin olla aikaa vuoden verran. Tämä kaverini on koulutukseltaan parturi-kampaaja, tosin ei ole päivääkään tehnyt niitä töitä. Kertoi sitten, että ei ne mun hiukset oikeasti ole edes niin hirveän pahassa kunnossa mitä mä olen olettanut. Eli ei tarvitsisi leikata 20 cm pois, viitisen cm riittäisi. JEEE! :) Ja mulle hänen mukaansa sopisi vaaleat hiukset juurikasvulla ja muutamalla tummalla raidalla etuhiuksissa. Pitäisiköhän alkaa toteuttamaan? Eli värinpoistoa kehiin. Mä tosin luulen, että sen jälkeen saisi kyllä leikata sen 20 cm ainakin pois.

Tänään olisi pitänyt olla siivouspäivä, mutta mitään jaksanut siivota. Eli siirretään huomiseen. Huomenna ois myös lakanapyykin vuoro. Ja pestään muutakin pyykkiä, niin Minja saa nähdä sen auringonkeltaisen farkkuhameenkin kuvassa :) 

2 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Toki mä voisin tulla kattoon sitä hametta ihan livenäkin, mutta tässä on nyt tätä huisketta ja hulinaa, niin paljon ettei ehi. :D Kolme yötä Prahaan! =)

Mimmu kirjoitti...

Sitä just aattelinkin, että parempi kuvassa, kun sä meet sinne mitä pitää mainostaa koko ajan!!!! En oo kateellinen, en!!!! :D