tiistai 26. toukokuuta 2009

Ostoksia

Kun tuli luvattua ja kun nyt on vire tehdä jotain tänne blogiinkin, niin laitetaanpas kuva siitä keltaisesta farkkuhameesta. Eli kirpparilta löytyi. Ja kyllä, se on lyhyt, mutta niin olen mäkin. :) Ja mä pidän sitä lantiolla, en vyötäröllä.

Tuo raita tulee auringosta, joka paistaa sälekaihtimien välistä.

Eilen ostin vielä ballerinat. Mulla on samantyyliset, mutta vaaleankeltaiset ja tuo remmi menee niissä suoraan. Hyvät jalassa, joten piti ostaa mustatkin. Kesän parhaita kenkiä.

Kuka muuten uskoo tuon maton karvamäärästä, että mä imuroin eilen? Tuo taistelu kissankarvoja vastaan on loputon.

Ei mun jalat ole noin ruskeat mitä kuva antaa olettaa. Mä olen paperiarkin valkoinen.

4 kommenttia:

Minja kirjoitti...

On se keltainen. Saat loistaa kilpaa auringon kanssa. Hieno. :)
Etkä sä nyt ihan paperinvalkoinen oo, taisit ihan pikkaisen liioitella! :D

Mimmu kirjoitti...

Minja: Kyllä mun jalat ainakin on valkoiset :)

sirtsu kirjoitti...

Höpö höpö. Huiputat. Paperin valkoinen ois albiino. ;)

Mimmu kirjoitti...

Sirtsu: No melkein albiino mä oonkin ;D