keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Keskiviikko - sateinen sellainen

Tai no, eihän se koko päivää satanut, mutta jonkin verran kuitenkin. Oli ihan kiva päivä. Mä kuitenkin odottelen niitä helteitä, niin on siten vielä kivempaa. Ainakin viikonloppu kuulostaa mielekkäälle: lauantaina shoppailua ja fillarin kasaamista sitten sunnuntaina mahdollisesti kaverin muksun uimista katsomaan ja piknikille. Kivaa kun on kesä! :)

Oonko mä muuten ainoa, kuka ärsyyntyy tietyn tyyppisistä "what´s on your mind"-teksteistä Facebookissa? Siis lähinnä tällaisista ûberfilosofisista pohdinnoista. Mun kavereissa oleva eräs ihminen harrastaa näitä. Ja ei, se et ole sinä lukijani :) Ainakin toivon, että tämä kyseinen henkilö ei ole tänne eksynyt. Mä en siis sitä sano, etteikö sinne saisi kirjoittaa, mutta tarviiko esittää fiksumpaa mitä onkaan. Tämä sama henkilö painottaa livekeskusteluissakin olevansa niin samalla tasolla kaikkien kanssa. Olevansa luotettava, kohtelias, rehellinen, saavansa kaikista vain hyvät puolet esille, jaadajaadajaa. Mahdollisesti näin onkin, mutta tarviiko sitä joka hemmetin keskustelussa kertoa?

4 kommenttia:

sirtsu kirjoitti...

Mulla on kanssa yks sellainen "ylifilosofisstatuksinen" fb-ystävä. Lähinnä mua kyllä naurattaa ne tekstit. Ihan tirskuttaa joskus. Mutta kukin tyylillään.

Tänään meinasin kirjoittaa sinne että 'VITTU sentään, kun väsyttää.' (En kirjoittanut.) Melko filosofista, eikö? :D

Mimmu kirjoitti...

Sirtsu: No oisit kirjoittanu vaan :D

Ei muakaan aina ne sen yhen tekstit ärsytä, viime aikoina lähinnä. Ne kun on tyyliin "Jokaista ptää koskettaa syvemmältä tasolta" tai "Moneen asiaan voi itse vaikuttaa, on se elämä jännää". No plaah. Itsestään selvyyksiä tavallaan. ÄRSYTYS!

Tiina kirjoitti...

Eiks järvivesi oo vielä ihan hemmetin kylmää!

Mimmu kirjoitti...

Tiina: En mä tiedä. En oo vielä kokeillu :)