tiistai 9. kesäkuuta 2009

Ahkerana


Pesin tänään lattiat. Varmaan toinen kerta tälle vuodella. Ja kyllä, mulla on pölyallergia eli kannattaisi vähän useammin sitä tehdä. Ja kertoihan se veden värikin jo sen, ettei hetkeen ole pesty. Vessankin sain pestyä ja tiskit tiskattua. Lehdet pitäisi viedä keräykseen ja pyyhkiä pölyt, mutta ne saa jäädä huomiselle. Huomaa, että täällä oli pölyä, mulla on nimittäin kurkku kipeä :(


Mä olen suuren valinnan edessä. Mullahan on aina ollut ruskeat hiukset, enemmän tai vähemmän tummat tai punertavat. Mua houkutaisi hirveästi koettaa vaaleampaa väriä, mutta sopisiko se? Ja olisiko mulla hiuksia enää sen vaalentelun jälkeen? Ainakin huonot latvat ovat nyt suurimmilta osin historiaa, sillä mun hiukset lyheni tuossa jokunen päivä sitten n. 10 cm. Jotenkin vaan kaipaisi hirveästi muutosta.


7 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Ainahan sen tumman saa takaisin jos ei vaalea miellytäkään, rohkeasti vaan kokeilemaan! :)

Mimmu kirjoitti...

Minja: Entä jos ei sen vaalennuksen jälkeen ole enää mitä värjätä tummaksi?

Nemon kirjoitti...

Olin just sanomassa samaa kuin Minja. :) Ja noi on tänä päivänä aika hellävaraisia noi blondausväritkin / värihuuhtelut, että ohjeita noudattamalla ei pitäis tippuu. :)

Minja kirjoitti...

No mulla on vielä sitä violettia irtohiusta jäljellä, liimataan ne sun päähän jos omat lähtee! :D

No ei vaan, eiköhän ne sunkin hiukset kestä vaalennuksen siinä missä muidenkin hiukset. :)

Mimmu kirjoitti...

Nemon: Mulle jouduttais tekemään värin poisto tai parikin. Näitä on niin paljon värjätty, ettei ihan mikä tahansa blondausväri ota sitä tummaa pois. Eli silloin se hellävaraisuus on kaukana.

Minja: Joo! Mä haluankin olla vappuperuukin kanssa koko kesän ;D

Annikki kirjoitti...

Minä ainakin voisin kuvitella sinut ihan hyvin jossain vaaleassa, vaikkapa kultaisen ruskeassa. Ihan blondiksihan sitä ei kai saa tumman värin jälkeen?

Mimmu kirjoitti...

Annikki: Mullahan on luonnostaan sellaiset kullanruskeat hiukset. Hieman vaaleammat mitä nyt on ollut. Mä haluaisin sellaisen luonnollisen vaalean, mutta sekin taitaa olla saavuttamattomissa juuri sen takia, ettei näin kauaa värjättyä hiusta oikein taida saada vaalennettua täysin. Ainakaan ilman, että siitä tulisi oranssiin taipuva. En todellakaan haluaisi edes olla mikään platinablondi.