keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Sleepless and the city

Mulla on taas tämä unirytmi sieltä ja syvältä. Eilen esimerkiksi kukuin jonnekin kolmeen saakka, katsoin jopa telkkarista jotain voimamieskisoja. Aamulla revin itseni ylös suht aikaisin siihen nähden, että olen niin vauva, että 8 h yöunia on tarpeen. Eli en nuku yli yhdeksää koskaan. Päivällä sitten tuleekin otettua päikkärit. Viime perjantaina esim. 3 tuntia tuli nukuttua, iltaviidestä kahdeksaan. Liikaa asioita pyörii päässä ja koetan minimoida niiden miettimisen menemällä nukkumaan vasta, kun tiedän nukahtavani viidessä minuutissa. Inhottavaa.

Juhannus. Eli ei yhtikäs mitään. Vanhempieni luokse en lähde, mökkiä ei ole eli olen kotona. Ei haittaa :) Tuleepa halvemmaksi, sillä seuraavan neljän viikon budjetti on mitätön.

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Juu ja sitä paitsi on kylmä ja taivaalta sataa kissoja ja koiria koko juhannuksen, joten parempi vaan pysytellä kotosalla lämpöisessä.

Eipä taida olla munkaan unirytmini nyt aivan normaali. Silmät ei kyllä tahdo pysyä enää auki, joten nämä olkoon viimeiset sanani ennen zzzzz...

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Se, että juhannuksena on kylmä, ei ole mitenkäänn uusi juttu :D

Sulla meni yöllä pidempään kuin mulla, mä pääsin sänkyyn jo kahden jälkeen. Tosin olen ollut kohta tunnin hereilläkin. Eli ei sitä unta ole niin hirveästi taaskaan takana :(

Hehkuvainen kirjoitti...

Kas, sullon mun rytmini. Minua ei huolet pidä hereillä, kunhan muuten kuupoilen (tosin viime yönä valvotti tuo yskiminen). Ei ole kyllä mistään kotoisin tämmöinen "rytmi".

Ja juhannussuunnitelmatkin sulla on samat ku mulla. Kotona. Rauha.

Mimmu kirjoitti...

Hehku: Pitää varmaan perustaa aikuisten unikoulu :)

Jee, juhannuskohtalotoveri! :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Siellä unikoulussa luettais varmaan paljon laiskanläksyjä... hirveetä lorvimista ois koko touhu! :D