sunnuntai 7. kesäkuuta 2009

Aikuinen?

Oonkohan mä tullut vanhaksi, kun nykyään jopa pidän punaviinistä? Eilen melkein tulin punaviinihöyryissäni tänne jotain kirjoittelemaan, mutta ehkä parempi kun jäi väliin ;) Eilinen oli todella kiva. Näin ystäväni, jonka kanssa puhumme aina vakavistakin asioista ja toinen ymmärtää toista, sillä kummallekin on sattunut samanlaisia asioita. Ja se, että toinen ei arvostele toisen tekemisiä vaikka ne olisivatkin kuinka huonoja tahansa. Sellaisia ystävät ovat.

Tänään sinne piknikille. Ilma näyttäisi ainakin tällä hetkellä vallan mainiolle, joten uskoisin evästelyn onnistuvan! :)

En tiedä johtuuko eilisestä ystävän näkemisestä vai siitä, että yöllä juttelimme miehen kanssa puhelimessa yli neljään, mutta mulla on aika hyvä mieli. Toivottavasti kukaa/mikään ei pilaa sitä! :)

5 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Mä luulen, että sen on pakko johtua siitä vanhuudesta! Mä oon kans vahingossa alkanu tykkään punaviinistä nykyään. :)

Kiva, että on hyvä mieli, toivottavasti pysyykin. Aurinkoista sunnuntaita!

PS. Mä meenkin tänään Saunaan kattoon Tuomasta.. ;)

Mimmu kirjoitti...

Minja: Mutta toisaalta, eihän me ees olla vanhoja ;)

Mee sä kattoon Tuomasta, toivottavasti on hyvät treffit. Mä oisin halunnu treffata erään toisen siellä tänään ;) Mutta joku toinen kerta.

Minja kirjoitti...

Ai niin, ei muuten ollakaan. :D Ehkä meidän maut on vaan sit kehittynyt.

Annalinda kirjoitti...

Osuvasti sanottu. Siis ystävästä. ystävä ei tuomitse, vaikka tekis miten vääriä ratkaisuja. Mutta toisaalta pidän ystävistä jotka myös tarpeen tullen ohjaavat oikeseen suuntaan, jos itseltään on suuntavaisto sekaisin.

Punkkua miekin juon "pitkin hampain" mutta talvella se toisinaan maistuu. Kesä on valkkarin ja kuoharin aikaa ;)

Mimmu kirjoitti...

Minja: Meidän maut ovat todellakin kehittyneet. Ei se ole sama asia kuin vanha ;)

Annalinda: Join mä eilen kuohariakin ;D

Ja totta, ystävät neuvovat tavallaan, mutta eivät tyrkytä neuvojaan.