tiistai 23. kesäkuuta 2009

Labraa ja hakuja

Kävin tänään labrassa, sain sieltä kivan laastarin. Tosin laastari ei sinällään liity siihen labrakäyntiin muuten kuin, että sain sen sieltä kun pyysin. Mulla nimittäin lähti sormenpäästä nahka. Nyt se on sellainen inhottavan karhea.

***

Koska ei ole tänään mitään eilisen kaltaista valitettavaa (tai kai sitä olisi, mutta säästetään teitä), jatketaan hakusanojen parissa hetki.

Raparperi ja maito Sopivat yhteen, mun mielestä. Tiina oli toista mieltä.

Oksaalihappo Sitä löytyy ainakin siitä raparperista.

Äidin kasvimaalla raparperin alla Sammakolla koti oli kultainen. Vai haitko jotain muuta?

Vituttaako Eipä nyt kyllä aivan älyttömästi

Eläimellistä Ei täällä nyt ainakaan ole.

Hait Ei mitään tietoa. Pelottavia kaloja.

Huuto.net hakusanoja Oisko vaikka sen vaatteen/tavaran merkki tai joku vastaava tieto?

Häntäluu poistettiin Tehdäänkö näinkin? Ei multa ainakaan ole poistettu.

Kertomatta jättäminen Inhottavaa, jos liittyvät johonkin asiaan, joka liittyy toiseenkin osapuoleen.

Mimmun häät 2009 Ei ole kyllä tulossa. Joku erehtyi nyt. Tai sitten mä en itsekkään vielä tiedä, onhan tässä tätä vuotta vielä jäljellä.

Naapuri uhkaa poliisilla No niin teenkin, jos ei se meluaminen lopu. Poliisit olen jo kertaalleen soittanut.

Raparperi perunajauho Lisäksi vettä, sokeria, kattila ja liesi. Tadaa, sinulla on raparperikiisseli!

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mutta se johtuu vain siitä, että mä en pidä maidosta. :D

Mimmu kirjoitti...

Tiina: En mäkään pidä maidosta, mutta kyllä se nyt menee ihan hyvin rapsukiisselin kanssa. Mieluiten tietty maitokiisseliä.

Mä en oo juonu maitoa n. 15 vuoteen.