keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Keskiviikko

Juhannus alkaa lähestymään ja mun suunnitelmat on edelleenkin aivan auki. Mut miksipä niistä nyt stressaamaan. Pidetään kaikki vielä avoimina. Jollei mitään ilmaannu, niin sitten mä oon kotona. Eipä sekään nyt paha vaihtoehto olisi. Pitää vaan käydä ostamassa jotain hyvää ruokaa ja juomaa ja nauttia parvekkeella omasta, hyvästä seurasta. ☺

En tainnut eilen kertoakkaan, että mä tein siitä fillarin röpöttävästä äänestäkin lopun. Perinaisellisesti eli laitoin siihen hiuslenkin pitämään sitä suojaa ylhäällä. Näin se käy. Nyt toivon mukaan silti saan sen vielä korjattua vaikkei tilanne enää niin akuutti olekkaan. Todennäköisesti patistan isäni tai vaihtoehtoisesti jonkun tuttavamiehen sen korjaamaan. Mitäpä sitä itse suotta käsiään likaamaan ;)

Tänään näyttäis vielä lupaavan sadetta, joten täytyy varmaan siirtää kirpparireissu ja kaupungissa käynti huomiselle. Eli tekemiset on aika vähissä. Siivousasioista en taida uskaltaa enää puhua, kun kaikki pitää jo muutenkin höyrähtäneenä :D

Loppukevennykseksi pupuasiaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis toi oli niiiiin hyvä!!! Satuin sillon kattoo uutiset ja aika vähän repesin! x)

Mimmu kirjoitti...

Mä tykkään kans. Jotenkin sulonen. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Erittäin asiallinen haastattelu! Tai haastateltava oikeastaan! :DDDDDDD

Sun pitää laittaa niksipirkkaan tuo röpötinniksi. Tiedä vaikka maksaisivat. ;)

Mimmu kirjoitti...

Mun mielestä se haastis oli kans tosi ytimekäs. ;)

Ja voiko tota nyt sinne Pirkkaan laittaa. Eihän siin käytetty ees sukkahousuja?