torstai 5. kesäkuuta 2008

Vannomatta paras


Kukakohan se eilen sanoi, ettei auringonottoa tänään. Käsi ylös... Rohkeasti vaan...  o/ Jahas.. Eli niin pääsi käymään, että luin taas kirjaa parvekkeella. Mä oon niin jääny siihen koukkuun. Selkä tällä kertaa ruskettui. Ja alaselästä ei ole varmaan koskaan saanut niin aurinkoa, pääsi hieman punehtumaan. Onneksi oli jääkaapissa kosteusvoidetta. Älkää kysykö miksi :)

Huomenna tää tyttö taitaa lähteä sinne kaupunkiin. Olisi kiva nähdä ihmisiäkin. Ja se fillarijuttu. Miks mä lykkään sitä koko ajan.. Kuka tulee korjaan sen? Oisko joku niin ahkera ja aikaansaava...

18 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kans hillunut töissä pihalla, mutta en ole kummoisenkaan värinen. Ehkä vähän terveehkö väritys on, ei muuta. Ihan hyvä.
Muista laittaa aurinkorasvaa, kun seuraavaks koukkuunnut partsilla!

Mimmu kirjoitti...

Joo, aurinkorasva on kyllä kova sana. Tai sitten istun pitkähihaisessa poolossa siellä. Tosin varmaan sittenkin poltan naamani tai jtn :D

En mäkään nyt niin ruskea ole, normaalinvärinen ainaisen paperivalkoisuuden tilaan :)

Wille kirjoitti...

Turhaanko minä tänään sua kaupungilla tähyilin?

Mimmu kirjoitti...

Valitettavasti nyt kävi Wille niin. Turhaan pälyilit peloissasi.

Wille kirjoitti...

Kauhun ilme kasvoilla pelkäsin että milloin hyökkäät jostain nurkan takaa. Ja vielä ihan turhaan.

Mimmu kirjoitti...

Niinpä. Noh, pelko kasvattaa. Kyllähän mua kannattaakin pelätä, kun olen luvannut halata jos törmätään ;)

Wille kirjoitti...

Uskallankohan enää töihinkään lähteä?

Mimmu kirjoitti...

Etköhän uskalla. Iso mies :)

Wille kirjoitti...

Pakko kai se on uskaltaa kun ei sitä oikein pitkälle pötkitä jos ei töissä käy välillä.

Mimmu kirjoitti...

Mä lupaan olla purematta :)

Wille kirjoitti...

Tuli puremisesta mieleen sanonta ettei niele purematta ja siitä kun näin yöaikaan alkaa levottomia miettimään niin... En edes sano mitä tuli mieleen.

Mimmu kirjoitti...

No sen verran voi sanoa, että onkohan se nieleminen sittenkään niin hieno juttu jossain asiassa.. :D

Wille kirjoitti...

On se ainakin parempi kuin pureminen.

Mimmu kirjoitti...

No se kyllä, mutta jos ei purematta niele, niin kannattaa ehkä jättää välistä.

Anonyymi kirjoitti...

Jos kirja on mielenkiintoinen ni siihen jää koukkuun tosiaankin. Sitten se pitää ahmia mahdollisimman nopsaa ja harmitella kun se sit loppuu.

Mä koitan käyttää aurinkorasvaa, koklaa säkin ;)

Mimmu kirjoitti...

Onhan se kirja kyllä jotenkin mukaansa tempaava, varsinkin kun sitä nyt toistamiseen luen. Tosin viime kerrasta on varmaan neljä viis vuotta. :)

Pitääpä koklata ;)

Minja kirjoitti...

Kerro nyt edes mikä kirja niin mukaansa tempaa?!

Mimmu kirjoitti...

Dinan kirja written by Herbjorrg Wassmo.