torstai 19. kesäkuuta 2008

Mikäs päivä nyt onkaan?

Eiks nyt oo torstai? Kaiketi.. Ihan sekaisin päivistä. Mut samapa se.

Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan se, kun toisista se on niin kovin erikoista, jos sanoo, ettei ole mitään varsinaisia juhannussuunnitelmia. Onko se nyt niin ihmeellistä jos ei halua lähteä ördäilemään jonnekin festareille, ei ole saanut tupattua itseään kenenkään mökkiseuraksi tai muuta vastaavaa? Ei mun mielestä. Onhan sitä ihmisiä, jotka on töissäkin juhannuksen, niin tuskin mä nyt sitten niin kovin outolintu edes olen. Vai mitä ootte mieltä?

Pitäisi tästä suoriutua suihkuun ja sitten käymään kaupassa. Raskaana oleva ystäväni tulee käymään tuossa iltapäivästä, joten vauva-/maha-/lastenvaateyliannostus tulee taas olemaan taattu. Mutta yritetään ymmärtää :)
Kerrankin muuten näyttäis tällä viikolla ilma ihan kivalle. Eli pitää olla nopea, että ehtii kaupunkiin ennen kuin sääukko päättää muuttaa tilanteen. Joten mä tuun mahdollisesti lätisemään vielä lisää tänään.

Ja niille, jotka katoavat juhannuksen viettoon ennen sitä, mä toivotan rauhallista ja turvallista juhannusta! Niille, jotka tänne vielä jäävät, toivotukset tulevat myöhemmin :)


4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mä ainaskin vastustan pakkojuhlintaa ja aion viettää laatuaikaa kattimattini kanssa.

Onneksi omat raskaana olevat ystäväni eivät ole aiheuttaneet tuollaista yliannostusta. Osaavat siis yhä ajatella ja puhua jostain muusta.

B. kirjoitti...

Minä vastustan myös pakkojuhlintaa, eikä tässä mitään sen ihmeempiä suunnitelmia tälle juhannukselle ole itselläkään. Ei tee tiukkaakaan viettää jussia ihan vaan kotosalla :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos samoin ! Ja siitä saakka kun Muksu syntyi olen itsekin ollut melkein aina ns. antijuhannusjuhlija, mitään ei koskaan suunnitella paljoa etukäteeen ja niin onkin paras, eipähän kovin moni asia voi mennä perseelleen ;)

Mimmu kirjoitti...

Jeee! Samanhenkisiä ihmisiä löytyy :)