tiistai 3. kesäkuuta 2008

Fillariongelma

Mä tarvisin nyt remonttireiskan, sillä jaksa alkaa leikkimään fillariasentajaa. Olisi niin kätevää kun sellainen löytyisi vaikka vaatehuoneesta valmiina odottamassa käyttöä. Kuten myös lampunvaihtaja, siivooja yms.

Eli mun polkupyörästä on katkennut kaksi ketjusuojan pidikettä ja mä alan olemaan liian vanha siihen, että mulla on polkupyörässä röpötin. Eli saako ihan urheiluliikkeestä näitä kiinnikkeitä vai mihin pitää mennä? Kyllähän mä ne itse sitten saan vaihdettua, ei se ole ongelma. Ja tietty aina voi leikkiä avutonta naista ja pyytää esim ystäväpoika ritaroimaan.

Ystävä kävi tänään kylässä. Viipyi kuutisen tuntia. Anteeksi nyt vain, mutta mä en jaksa niin montaa tuntia kuunnella pelkkää raskaus-/vauva-asiaa. Olishan se kiva, jos multakin kysyttäis joskus, miten menee. Minä, itsekäs paskiainen ;)

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Se tuppaa olemaan niin, että raskaanaolevat naiset ovat aika mahansa ympäröimiä ja kaikkien siihen liittyvien juttujen kans. Todettu on sama täälläkin. Itse en kyllä silloin aikoinaan ollut semmoinen tai en ainakaan näin jälkikäteen suostu sitä myöntämään ;)

Mitä sulle kuuluu, kuinka sulla menee ? :D

Mimmu kirjoitti...

Kyllähän mä ymmärrän sen, että se oma napa ja sen takana oleva toukka on sillä hetkellä tärkeintä elämässä. Mutta silti... Jos kuulee kuudennen kerran selityksen mitä vaatteita vauvalle on, kuinka monta bodya ja potkaria, niin alkaa se jo vähän tökkimään.

Jos mä joskus toivon mukaan olen samassa tilassa, niin aivan varmasti musta tulee ihan samanlainen ärsyttävä hössöttäjä.. :/

Mulla menee ihan hyvin, kiitos Lumi :) Unet ovat jääneet melko vähiin, aamuisin nukuttaisi, iltaisin ei. Mutta mitens sulla menee?

Anonyymi kirjoitti...

Pyöräliikkeistä ainakin luulis saavan niitä pidikkeitä. Onko niillä urheiluliikkeissä mitään varaosia? Pyöriä ja lukkoja ja lisukkeita on, mutta menisin kuitenkin ehkä pyöräliikkeeseen ennemmin. Voi niitä kyllä olla vaikka missä. EOS.

Mutta semmoinen vakioreiska ois ihan hyvä olla olemassa.

Mimmu kirjoitti...

Mistäs mä löydän pyöräliikkeen tähän hätään?

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka Öljytie 9:stä.

Mimmu kirjoitti...

Se on vähän kaukana. Mut onneks tos lähempänä ois yks.. Kun nyt jaksoi Googleen tutustua. :)

Anonyymi kirjoitti...

No niin! Sinne sitten. Pyöräliikkeissä on useasti myös kovin miellyttävän näköisiä myyjiä. ;)

Mimmu kirjoitti...

Oot useamminkin asioinut? Mun kokemus ei yllä pyöräliikkeisiin saakka. Urheiluliikkeissä on yleensä naisia töissä tai sitten siellä pikkukylässä mistä olen kotoisin, on vanhoja keski-ikäisiä miehiä. Mutta toivotaan, että täältä löytyisi joku n. 30 vuotias uros ;)

Istuallaan kirjoitti...

Nippusiteellä korjaa vaikka vetoketjun ;)

Mimmu kirjoitti...

Niihän sillä korjais, mutku ei oo yhtään! :) Enkä oo saanu ostettua.